BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

4636

Bijdrage door gebruiker
23-01-2008
7 reacties

Hallo,

Vooraleerst vast een verontschuldiging als deze vraag al eerder is gesteld. Ik heb voor mijn kinderen een abonnementje afgesloten bij debitel. Nu krijg ik voor het nummer van mijn zoon iedere keer premium sms kosten op de factuur vermeld. Ik heb al contact gehad met Jamba (4636) en daar schijnt het desbetreffende nummer niet in de bestanden voor te komen. Ik heb op advies van debitel het sms service nummer verwijderd. dit om te voorkomen dat mijn zoon zelf hoge sms kosten veroorzaakt.

Nu krijg ik nog steeds de facturen met daarop de premium sms-jes maar het geval is dus zo, er komen geen premium sms berichten voor op de telefoon van mijn zoon, en voordat iemand de heldere opmerking plaatst dat mijn zoon ze wist. Ik heb zijn telefoon dagelijks in handen.

Debitel heeft me een aantal website links gestuurd maar hier kan ik verder niets mee omdat de links onderhand al zijn verlopen of verwijzen naar een website die geen donder met sms-en te maken heeft. Kan iemand mij van advies dienen?

Bij voorbaat hartelijk dank

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.