Spijt dat ik met hun de zee in ben gegaan, er zijn ook een paar vrienden van mijn, die zeker niet meer langer klant willen blijven.
Ik heb per ongeluk paar keer verkeerde pin gedaan, toen kreeg ik een pukcode van simpel.nl, doordat pukcode is de simkaart geblokkeerd, het geeft aan dat de pukcode is geblokkeerd.
Ik heb ze gebeld en ze zeiden, deze probleem kennen we niet, dus je krijgt een ander simkaart met dezelfe nummer, over een week heb je hem binnen en ja hoor zegt ze erbij jem oet het wel gaan betalen een nieuwe simkaart. Ik had geen keus en zei oke doemaar, want de nummer gebruik ik voor mijn werk en wil ook niet lang gaan wachten.
En ja hoor 1 1/2 week verder bel ik en vroeg waar blijft de simkaart? en weet je wat ze zei, sorry we hebben hem nog niet in behandeling genomen, laat staan versturen, ik heb tegen haar gezegt mijn simnummer gebruik ik voor mijn werk, nu zit ik zonder werk tot heden.
We zijn nu paar weken verder! hier baal ik echt van.
Ik heb ze weer gebeld en ze zegt sorry, nog steeds in behandeling. Ze zijn ongelooflijk niet fatsoenlijk, ik snap niet waar simpel deze mensen werft, totaal geen aardigheid zit in ze.
Maarnu zit ik echt in purree er zijn klanten die ons willen bereiken,maar krijgen geen gehoor, omdat simpel zo nodig mijn werk laat staan enzegt ze ik kan er niks aan doen, ik heb er totaal niks aan.
Ik wil gewoon mijn nummer terug, Ik sta machteloos, ik kan geen klacht indienen en de verantwoordelijk persoon mocht ik niet spreken en ik voreg of ze mijn terug konden bellen, want met 0900 nummer heb ik meer dan 7 keer gebeld en ieder keer meer dan 30 min gebeld. Ze bellen mensen niet terug.
Help wie kan mijn hierbij helpen!!! graag reacties.
Groetjes