Ik overweeg een laptop HP Pavilion DV7-1230ED te kopen. Ik lees hierover goede reviews. Standaard zit er Vista 32 bits op terwijl de processor 64 bits is. Wie kan mij vertellen wat de nadelen hiervan zijn en hoe deze eventueel op te lossen?Wie heeft ervaring met deze laptop en kan mij zeggen of dit een goede koop zal zijn? Ik wil foto's kunnen bewerken, mijn muziek er op zetten (en afspelen) en verder de 'normale' dingen (mailen, internetten, spelletjes, e.d.).Alvast bedankt voor de reacties.Mary