BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

3 jaar garantie en toch rekening

Bijdrage door gebruiker
22-02-2015
14 reacties
Ik heb vorig jaar september een Medion laptop gekocht bij Aldi. Het apparaat functioneert uitstekend, maar het scharnierdeel laat los. Ik heb het apparaat naar Medion toegestuurd, in de verwachting dat reparatie in de garantie van 3 jaar valt. Maar ik krijg nu een rekening van Medion van nagenoeg het aankoopbedrag. Men beweert dat ik het apparaat heb laten vallen. Maar dat is niet waar! In de korte tijd dat ik het apparaat heb ben ik er zorgvuldig mee om gegaan. Ik krijg het apparaat ongerepareerd terug als ik binnen 14 dagen niet betaal! Wat nu te doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.