Al enkele jaren hebben mijn vrouw en ik prepaid abo bij T-Mobile.
Reden oa het opwaarderen via girofoon. Geen kaartje krassen, en geld bijzetten wanneer je wil.
Begin 2006 in krant en op internet gelezen dat er nieuwe code moest worden opgezet. Van T-Mobile hoor je daar niks van. Ook niet in Januari bij opwaarderen. Mijn vrouw, die veel belt, zette er bedrag bij en kreeg ivm actie een zelfde tegoed erbij.
Omdat ik matige tot rustige beller ben, toch even wat er bij laten zetten. Maar zoals ik al verwachtte, kwam er bij mij niets extra bij. Leuke reclame van T-Mobile!!!!!!!!
Begin Februari 2006 dus nieuwe opwaardeercode aangevraagd, die dan ook kwam. Op hun site las ik iets van 1 code per rekeningnummer, maar vond dit wat vreemd. Mede omdat we al die jaren onze phones op mijn rekening opwaarderen.
Tot 4 x mail hierover gestuurd naar die T-Mobile, maar tot heden van hun geen reactie.
Om te kijken of die code klopt die dus bij het phone-nummer van m'n vrouw staat, even zoals in vroegere tijden mijn tel. meer geld op zetten via girofoon.
Je komt nog niet eens bij die girofoon, zij willen de code, die je intikt en dan komt melding dat dit niet werkt. Code niet juist - hun code dus- maar voor mijn phone.
Dus ook al is de ganse wereld in 2006, T-Mobile is zowat 20 jaartjes teruggegaan. Want je mag maar op je rekeningnummer 1 telefoonnummer gebruiken.
Als mijn beltegoed op is zoek ik wel een iets modernere provider waar ik gewoon via girofoon kan opwaarderen, en die er later mijn vrouw's phone gewoon bij wil hebben.
Dat T-Mobile mijn mailtjes na weken nog beantwoord geloof ik niet zo erg in.
Gelukkig zijn er geen kinderen ook nog in huis anders zou je per phone een andere provider moeten zoeken.
Ik vind dit geen logische manier van werken op deze wijze, of ligt dit alleen aan mij.