Ik had bij Ben een 2-jarig mobiel abonnement afgesloten, maar vanaf dag 1 problemen. Eerst langdurig toestelproblemen, maar daarna gewoon bereikproblemen. Kreeg absoluut geen gehoor op mijn problemen en geen oplossing aangereikt. Heb na 3 maanden emmeren het hele zootje teruggestuurd en mijn abonnement aangetekend opgezegd. Dit was 7 januari 2003. Pas in mei kreeg ik de eerste schriftelijke reactie (ik kreeg Euro 10 als vergoeding wat 12,50 Euro aan administratie kosten kostte!). Volgens hun ben ik verplicht de 2 jaar abonnement te betalen. Inmiddels zijn er een hele hoop kosten bijgekomen van hun incassobureau en ziet het er naar uit dat het toch een rechtsgang wordt. Ik heb via de rechtsbijstandverzekering een advocate, maar die ziet het slecht in (er is volgens haar ook geen jurispendentie?). Inmiddels ben ik er achter gekomen waarom er in deze wijk (dus binnen en buiten) niet of nauwelijks bereik is, namelijk het ligt op een heuvel. Een familielid die ook T-mobile heeft en aan de rand van deze wijk woont en redelijk tot slecht bereik heeft, heeft een brief gekregen dat ze het probleem binnen 2 maanden oplossen. Mocht dit zo zijn dan kan ik niet meer bewijzen dat het er hier geen of heel slecht bereik is. Dat maakt dat ik ook twijfel of ik verder moet gaan tegen T-mobile of moet betalen.