Beste Freya.
u bent bijna de enigste diezo vriendelijk was begrip te tonen voor mijn moeilijkheden,ik kan u nog van een paar maanden geleden toen u mij geholpen heeft op mijn tekst kleur weer terug te vinden en de letter typen groter te maken(ik ben visueel gehandicapt)er zijn hier echter mensen die mij belerend toespreken en direct antwoord van mij willen hebben.dat kan ik niet zo vlug.
ik heb mijn dubbele account sucsesvol verwijder,heel gemakkelijk,en vriendelijk bedankt,ik heb even overwogen om niet op deze site meer te komen maar bij nader inzien zou ik mijzelf dan te kort doen.
vr.gr. menno