Hallo ik had een vraagje ik werdt laatst erop gewezen dat je met 1609 bellen heel erg goedkoop kan bellen nou heb ik op hun site gekeken 1609bellen.nl en daar staat dus ook dat je binnen de regio gratis kan bellen zonder starttarief en buiten de regio bel je voor 1 cpm met een starttarief van 4,9c en mobiel bel je 9cpm (dit is dan wel weer duurder) maar naar het buitenland bel je ook goedkoper nou was mijn vraag dus zou dit zomaar kunnen zit hier geen addertje onder het gras.
Je moet je daar aanmelden en de kosten die je dan verbelt worden automatisch van je rekening afgeschreven je kan wel via internet zien wat je kosten zijn.....
Ik ben benieuwd wat u antwoord hierop is