BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Xenon verlichting

Bijdrage door gebruiker
09-01-2008
13 reacties

Ik heb vorig jaar (me een beetje laten overhalen) xenon verlichting van Target (2 lampen van €400,=) (http://www.target-automotive.nl/wcms.php?wcms%5Bid%5D=90) laten inbouwen in mijn Audi A3 (BJ juli 2005), nu is na een week de ruitenwisser motor kapot gegaan. Ben met de auto naar mijn dealer gegaan en daar werd geconstateerd dat dit de fout was van de xenon verlichting.Heb dit probleem bij AST (auto specialist Twente), die mij de xenon heeft ingebouwd, neer gelegd en zij hebben dit keurig opgelost door het probleem, de schade én de onderdelen (heb namelijk de ruitenwisser motor mee genomen) bij target neer te leggen.Bij target hebben ze dit vervolgens onderzocht en de schade (€165,=) betaald.Nu komen ze bij AST met een oplossing om alsnog de xenon verlichting opnieuw in te bouwen. Dit probleem van de piekspanning is namelijk op te lossen door een extra kastje in de auto te bouwen.Dit kastje kost een extra €150,= en zou het probleem oplossen.Nu hebben ze bij AST me een voorstel gedaan door de helft daarvan te betalen én het er gratis in te zetten.Ik heb gezegd dat ik er geen heil meer in zag en liever mijn geld van de lampen terug wil. Zei zeggen dat dat niet kan, want ze hebben niets aan een gebruikte set!Wat zijn de verdere stappen die ik nu kan ondernemen? Is het niet zo dat binnen een week je het product weer terug kunt brengen en het geld terug kunt krijgen? Zijn ze daar bij AST niet toe verplicht?Oh ja, AST heeft mijn lampen nog steeds.........

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.