Dit bedrijf of cq oplichter moet gestopt worden.
Ik heb een product bestelt n.l. een (EGR klep) voor mijn auto bij AutoExpress24.nl, gelijk betaalt voor de prijs van €95,95 zou het product bij mijn thuis bezorgt worden.
Netjes een bevestiging van gehad, ik dacht dat is voor mekaar. Nu ben ik vier en een halve week verder en nog steeds geen EGR klep ontvangen
Ik heb het bedrijf cq oplichter 30 keer gebeld waar van er twee keer is opgenomen met de mededeling dat ik geduld moest hebben en als ik op deze manier door gaat met bellen en diversen apps of sms te sturen dan moesten ze dat doorberekenen in een prijsverhoging. Het gaat me niet om het geld maar ze zeggen ieder zijn deel.
Maar ik kan me voorstellen dat dit bedrijf cq oplichter mensen geld afhandig maakt en zelf daar profijten van ondervind.
Nee kwalijke zaak om op deze manier mensen op te lichten en geld af te troggelen.
Nogmaals dit moet gestopt worden