BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

welke termijn is redelijk

Bijdrage door gebruiker
11-06-2008
1 reactie

Op 22 mei kreeg ik een nieuweelectrische fiets (Gazelle Innergy) geleverd via de vakhandel. Diezelfde dag viel de fiets in storing. Sinds die dag ben ik alleen maar heen en terug naar de fietsenmaker geweest met nieuwe storingen. Zelfs een nieuwe motor is geplaatst. Niets hielp.u is de fiets opgestuurd naar Gazelle.

Het is nu 11 juni en heb nog steeds mijn fiets niet, terwijl ik al op 22 mei het gehel bedrag betaald heb? Is dit normaal en moet ik gewoon geduld hebben, of hoort Gazelle gewoon eenvervangende nieuwe fiets te leveren?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.