Hallo allemaal,Afgelopen maand heb ik via Wehkamp een TomTom gekocht, incluis auto-oplader.Nu had ik in de auto nog geen mogelijkheid tot opladen, dus de TomTom bleef nog even ongebruikt. Deze week is de oplaadmogelijkheid gerealiseerd, dus ik helemaal happy, want ik kan TomTom volgende week tijdens de vakantie goed gebruiken!Wat blijkt: na veelvuldig testen (ook met de oplader van de oude, defecte TomTom) werkt de oplader niet.Wehkamp stuurt mij naar TomTom, maar op mijn vraag hoe zij dan weten dat ik nog in de garantieperiode zit, hebben ze geen antwoord. Ze geven sowieso veel reacties als 'daar kan ik helaas niets aan doen'.Ik heb wehkamp nu een klacht gestuurd waarin ik vermeld dat ik een bevredigende oplossing verwacht binnen 14 dagen en wel, dat zij als verkopers dit probleem oplossen en niet ondergetekende bij de leverancier van Wehkamp (oftewel, TomTom zelf). Ik heb dus eigenlijk geen vraag ofzo, maar ben zwaar geirriteerd dat ik van het kastje naar de muur gestuurd wordt. Dit heeft mij in totaal ruim anderhalf uur bellen gekost (dat betaalt ook niemand terug).Ik zal het vervolg na mijn vakantie hieronder plaatsen, maar wil het graag gezegd hebben op de kassa-site. Wellicht zijn er meer mensen die zo heen en weer gestuurd worden terwijl dit niet hoort.