Hallo allemaal,Dit bericht staat ook bij Vraag & Antwoord, maar kreeg daar de tip van het forum. Vandaar nog een plaatsing hier, ik ben een tijdje niet geweest en was de weg even kwijt :)Afgelopen maand heb ik via Wehkamp een TomTom gekocht, incluis auto-oplader.Nuhad ik in de auto nog geen mogelijkheid tot opladen, dus de TomTombleef nog even ongebruikt. Deze week is de oplaadmogelijkheidgerealiseerd, dus ik helemaal happy, want ik kan TomTom volgende weektijdens de vakantie goed gebruiken!Wat blijkt: na veelvuldig testen (ook met de oplader van de oude, defecte TomTom) werkt de oplader niet.Wehkampstuurt mij naar TomTom, maar op mijn vraag hoe zij dan weten dat ik nogin de garantieperiode zit, hebben ze geen antwoord. Ze geven sowieso veel reacties als 'daar kan ik helaas niets aan doen'.Ikheb wehkamp nu een klacht gestuurd waarin ik vermeld dat ik eenbevredigende oplossing verwacht binnen 14 dagen en wel, dat zij alsverkopers dit probleem oplossen en niet ondergetekende bij deleverancier van Wehkamp (oftewel, TomTom zelf). Ik heb duseigenlijk geen vraag ofzo, maar ben zwaar geirriteerd dat ik van hetkastje naar de muur gestuurd wordt. Dit heeft mij in totaal ruimanderhalf uur bellen gekost (dat betaalt ook niemand terug).Ikzal het vervolg na mijn vakantie hieronder plaatsen, maar wil het graaggezegd hebben op de kassa-site. Wellicht zijn er meer mensen die zoheen en weer gestuurd worden terwijl dit niet hoort.