Mijn schoonzus heeft een Ford Ka van bijna 4 jaar oud. Het onderhoud en grote beurten doen we altijd zelf. Nu is het geval dat bij de achterruitenwisser de lak van binnenuit gaat roesten. De garage wil dit niet op de garantie verhalen omdat wij zelf de grote beurten en onderhoud doen. Kan dit zomaar? Er zit 6 jaar garantie op de auto.