Wat is er afgelopen tijd gebeurd bij Kassa? Is de hele redactie vervangen? Het lijkt wel een vrouwenpraatclub geworden. Het soort onderwerpen wat ter sprake komt is behoorlijk verandert.
Maar wat mij vooral ergert is de manier waarop de onderwerpen worden behandeld. Het lijkt dat het allemaal gepimpt moet worden. Geef "gewoon" de zaken weer en stop met de ellenlange filmpjes (die zogenaamd grappig moeten zijn).
Het lijkt erop dat er een volledige vrouwenredactie zit, gezien de onderwerpen die tegenwoordig ter sprake komen.
Brecht van Hulten doet goed haar best, maar moet duidelijk nog veel leren.
Voorheen keek ik altijd uit naar Kassa vanwege zijn scherpte en goede onderwerpen, maar ik haak steeds vaker af.
Ben ik nou de enige?