bent u mee eens, als ik zeg dat:
De straat lantaarns teveel zijn, en teveel branden, energie vreten en veelal overbodig zijn, ook metname buiten de stad?
dat de OVERHEID ZELF: NIKAS AAN ENERGIE BEWUST DOET?
[metname, reclame verlichting, pand verlichting, en ga zo maar door. geen energie zuinig verlichtingen ook.
Dat banken, gebouwen en overheden, zelf hun verlichtingen UIT MOETEN DOEN, OM ZO ENERGIE TE BESPAREN, en mileu te ontlatsten en zelfs de burger minder belasting hoeft te betalen??
laat het me weten, en zeg t voort waar je ook maar kan!!
greetz,..
Andreas
samenmetjou@hotmail.com