Dag Kassa,
Waarschijnlijk ben ik nummer zoveel, maar wat mij verbaast is dat pretium telecom nog steeds op een agressieve manier klanten werft waarbij zij niet duidelijk zijn in het onderscheid tussen kpn en pretium, maar vooral dat zij de beschikking hebben over verouderde gegevens inclusief oude bankgegevens. Ik heb het eindgesprek niet afgerond maar veel vragen gesteld en het gesprek tussentijds afgebroken. Bij nalezen van kassa kom ik tot de ontdekking dat hun gehele methodiek nog steeds niet is veranderd, daarbij ben ik bezorgd hoe zij aan de oude gegevens zijn gekomen en juist gericht kpn klanten bellen. Daarbij zij zij zeker in het begin van het gesprek niet duidelijk, want je veronderstelt gebeld te worden door kpn en niet door pretium telecom. Erg agressieve benadering dus. Mij viel het op omdat zij blijkbaar over oude gegevens beschikten en ik pas bij flink doorvragen er achter kwam dat het pretium was en niet kpn. Zeer onbetrouwbaar, ben een vaste klant van kpn en wil dat blijven, met pretium wil ik niets te maken hebben.