Ik ben in het bezit van een oude VW golf 3 diesel, bouwjaar 1993. Ik gebruik deze auto in Servië waar ik vanaf April t/m half oktober verblijf. Nu is mijn vraag als deze auto vanaf half oktober 2017 tot begin april 2018 stil staat in de auto box kan dat echt kwaad, of maakt dat niks uit? Graag hoor ik jullie mening hier eens over!!