BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

voordeelurenkaart

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
19-04-2006
  •  
1 antwoord
  •  

In december 2005 €69 van mijn girorekening automatisch afgeschreven door NS voor m.i.v. 1 januari 2006 te ontvangen voordeelurenpas + 7 vrijreizendagen. Tot op de dag van vandaag (19 april 2006) nog niet ontvangen waar ik in december 2005 voor heb betaald. Vele telefoontjes en kosten (€15) hebben af en toe in toezending van een paar vrijreizenkaarten geresulteerd. Zelfs heb ik excuses van de NS gekregen> Doch waar ik recht op heb krijg ik van de NS niet. Allerlei smoezen en brutale c.q. domme antwoorden en beloftes kan ik krijgen, maar daar blijft het dan ook bij. Waarschijnlijk moet ik voor elke vrijreizenkaart eerst een aantal telefoontjes plegen.

Vermeldenswaard is te zeggen dat ik eindelijk 7 vrijreizen dagen heb ontvangen voor 1/1/2007 t/m 31.12.2007.

Waarom plaats de NS geen normaal verstandige mensen bij de klantenservice die datgene nakomen wat door hen beloofd wordt, namelijk: U krijgt de kaarten binnen 7 dagen, 14 dagen, enz. enz. enz.

Heeft iemand ook deze problemen? Laat het mij weten.

Na de volgende tel.rekening van de KPN zal ik mijn 4e brief schrijven met copieën naar de Consumentenbond, Radar en Kassa. Hopelijk heeft de NS daar wel oren voor.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.