BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

voordeelkart NS

Bijdrage door gebruiker
09-08-2011
1 reactie
Ik heb al getracht om antwoord te krijgen op het ten onrechte afgeschreheven bedrag van de Ns voordeelkaart.kI heb dit telefhonis en brief en per brief
aan NS klantenservice doorgeven maar krijg geen reactie.

Aan: Klantenservice NS,
Postbus 2372,
3500 GJ Utrecht

Geachte heer/mevrouw, Burgum, 30 juni 2011


Op 30 juni 2011 ontving ik bijgaande briefbetreffende het opzeggen van mijn voordeelabonnement.
Het restitutie bedrag dat naar mij zal worden overgemaakt is € 0,00.
Tot mijn zeer grote verbazing zijn op dd.6-72011 de twee volgende bedragen van mijn bankrekening
afgeschreven :n.l. € 11,00 en € 69,00. zie onderstaand Ing bank afschrift.!!!
Op dd. 8-7-2011 heb ik telefonisch contact gehad met uw afdeling klantenservice.
Men gaf toe dat er fouten bij de NS administratie zijn gemaakt en men zou zorgen dat genoemde
bedragen naar mijn bankrekening zouden worden teruggeboekt.
Tot op heden heb ik echter niets van u vernomen en zijn ook de mij toekomende bedragen niet op
mijn bankrekening [edit redactie] bijgeboekt.!!!
Ik begrijp niet dat een eenvoudige opdracht als het opzeggen van een voordeelabonnement zoveel
moeite kost.
Ik verzoek u dan ook deze zaak zo spoedig mogelijk af te handelen.
Bij voorbaat dank.



[edit redactie]


Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)