Mijn nieuwe Volkwagen Polo trekt vanaf het begin naar rechts. Volgens de dealer is dit probleem bekend en kan het worden opgelost met grotere banden. Ik heb hier mijn twijfels bij. Wie kan bevestigen dat dit inderdaad het geval is of wie weet waar het probleem aan kan liggen.
Reacties van mensen die hetzelfde probleem hebben zijn natuurlijk ook welkom.