BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vliegtuig gemist

Bijdrage door gebruiker
19-08-2009
8 reacties

De zoon vangoede kennis van mij heeft een vliegtuig geboekt voor familiebezoek in zijn moederland Oekraïne. Zijn moeder en zuster waren daar al een paar weken eerder heengegaan.

Op de ochtend van vertrek moest hij om 06.00 uur inchecken, het vliegtuig vertrok om 09.15 uur. Op een of andere domme manier heeft hij het vliegtuig gemist. Hem werd op Schiphol verteld dat hij geen geld terug kreeg, ook de retourvlucht werd niet vergoed. Hij moest dus opnieuw een retour-ticket kopen en is een of twee dagen met dezelfde vlucht vertrokken. Zijn retourvlucht is dezelfde vlucht waarvoor hij al eerder had geboekt en (dus dubbel heeft) betaald.

Ik vraag mij af of hij echt geen recht op terugbetaling heeft (al wordt alleen de retourvlucht maar geretourneerd). Het gezin heeft het al niet breed, dus elke euro terug is meer dan welkom.

Het antwoord wacht ik vol belangstelling af.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.