BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Verzekering

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
22-11-2006
  •  
3 antwoorden
  •  

Hoi hoi, wij zitten met het volgende: Afgelopen mei van dit jaar is mijn auto naar de sloop gegaan, en heeft mijn vriend een ander gekocht. Telefonisch via de ANWB hebben we offertes voor de verzekering opgevraagd, ook voor de 2e auto, en de 2 motors. Deze staan allemaal op zijn naam vanwege de korting.

Ivm de 3 en geen 2 maanden opzegtermijn waren wete laat om de rest ook over te zetten naar de ANWB, dus hebben wealleen de 'nieuwe' auto laten verzekeren bij hun, met de telefonisch beloofde korting van 70%.

Een paar weken later vroegen ze ineens om een royementsverklaring. Na veel gebel naar 2 verschillende kantoren snappenze nog steeds niet dat we die niet hebben, want die verklaring staat op mijn naam, dus daar kunnen ze niks mee. Ze geloven nu dus niet dat mijn vriend6 schade-vrije jarenheeft, en na 6 nieuwe polissen is de korting teruggezet op 35%. Ze kunnen trouwens nergens vindenwie ons de 1e keer te woord heeft gestaan, en dit beloofd heeft.En ik wasweer te goed van vertrouwen, en heb het niet genoteerd.

Weet iemand of we hier nog iets mee kunnen?

Groetjes Anita

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.