BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vervolg schande van het OV

Bijdrage door gebruiker
25-01-2013
20 reacties
Vervolg:

HTM Consumentenlijn
Telefoon: 0900- 486 46 36 (€ 0,10 p.m.)
Website: www.htm.nl

Helaas kunnen wij als Klantenservice OV-chipkaart u hiermee niet verder helpen.

Ik ga ervan uit dat u hiermee voldoende informatie heeft. Heeft u nog aanvullende vragen, neem dan gerust contact met ons op. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 7.00 tot 21.30 uur, op zaterdag en zondag van 10.00 tot 16.00 uur op telefoonnummer 0900-0980 (€ 0,10 p.m.).


Met vriendelijke groet,

[edit-red.]
Klantenservice OV-chipkaart



- - - - Origineel bericht - - - -
[edit-red.]
Datum: 25-1-2013
Betreft: Defecte kaart

Beste OV-mensen,

Wat ben ik verbaasd over jullie klantgerichtheid en betrokkenheid. Ik vind het echt een schande hoe jullie omgaan met gestolen, verloren of defecte kaarten. En ik begrijp dat sommige mensen hun kaart verliezen en dat het eigen stomme schuld is, maar in veel gevallen, is de kaart snel defect of wordt hij gestolen. En hoe gaan jullie en de NS, HTM, ARRIVA, CONNEXXIONS etc. er mee om: sorry meneer vraag een vervangende kaart, dit duurt twee weken en in de tussentijd reizen op eigen rekening. Ik ben een student, werk hard voor me geld en waar gaat dit geld de komende weken heen, naar HTM, ARRIVA, NS EN OV. Schandalig. Ik loop nu stage in Gouda, ik heb uitgerekend wat de kosten zijn voor twee weken. Een retourtje kost 6,40. Dit keer 10 werkdagen is inderdaad 64 euro. Dan moet ik nog met de tram en de bus. Daar doe ik mild en reken ik ongeveer 4 euro per dag. Keer 10 werkdagen inderdaad 40 euro. Dat betekent 104 euro voor 10 werkdagen. Veel geld hoor voor een student. En het is echt heeeeeeeel makkelijk op te lossen he. Echt heel makkelijk, Stuur een e-mail met daarin een handtekening en een bevestiging dat iemand tijdelijk reist zonder OV. En de kosten van de vervangende kaart en het geld wat op de kaart staat vervalt. Lijkt mij makkelijker en uiteindelijk goedkoper voor de consument. Maar ja we zijn afhankelijk van jullie soort. Dan heb je ook nog de conducteurs en de chauffeurs die ook geen begrip kunnen tonen en zonder schaamte een bonnetje schrijven. Schandalig is het en dat meen ik echt uit de grond van me hart. In een land waar het momenteel crisis is, waar sommigen mensen die het echt minder hebben dan ik en geen auto hebben en afhankelijk zijn van het OV doen jullie alsof het niets is. Voor 104 euro hebben sommigen mensen een maand te eten he.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.