BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Veolia

Bijdrage door gebruiker
26-02-2012
1 reactie
Veolia reageert soms en soms ook helemaal niet op klachten. Een beetje zoals hun treinen ook rijden, af en toe wel, af en toe niet. (b.v. 16 februari jl. vielen er omstreeks 21.00 uur treinen uit op het traject Cuyk-Nijmegen. Er werd niets omgeroepen!). Iedereen en alles op het perron wacht en zwijgt… Het bedrijf communiceert niet of slecht. Ik heb sinds 6 april 2011 ongeveer 15 keer contact met hen gehad of geprobeerd om dit tot stand te brengen. Per e-mail, per telefoon, per brief en persoonlijk aan het loket. Zelfs de Veolia medewerker daar heeft met Veolia medewerker elders gebeld! Het probleem: Veolia heeft de dalurenkortingskaart op mijn OV chipkaart gezet. Echter bij het reizen in de daluren met de trein krijg ik 20% i.p.v. de 40% korting. Ik moet dus nog steeds papieren kaartjes kopen om 40% korting te krijgen middels mijn NS Dalurenkaart. Leve de OV chip! Door hen, in de loop van bijna één jaar, aangedragen oplossingen werken niet. En aan Rover melden ze medio december doodleuk terug dat mijn probleem nu is opgelost. Dus niet!
Ideeën van aanpak zijn van harte welkom? Wie kan mij helpen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.