BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Uitstekende ervaring route mobiel

Bijdrage door gebruiker
12-09-2005
2 reacties

Binnen enkel maanden kreeg ik twee keer pech. Eerst met mijn leaseauto; deze wilde niet starten. Ik heb de ANWB gebeld en moest bijna 2 uur wachten. Uiteindelijk heb ik het probleem zelf opgelost. Twee weken geleden had ik weer pech. Dit keer met mijn privéauto. Ik was natuurlijkbenieuwd of Route Mobiel zou waarmaken wat ze beloven. Binnen 20 minuten stond er een allervriendelijkste monteur bij me. Hij had na 10 minuten het probleem verholpen. Ik hoop dat Route Mobiel ook op lange termijn dergelijke service zal blijven verlenen.'

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.