Ik heb voor mijn zoontje een tweedehands fiets gekocht bij de fietsenmaker ivm de garantie.
Nu gaat er ineens heel veel kapot aan de fiets. De jasbeschermer, de trappers en ook de kettingkast. Het laatste heeft de fietsenmaker met een plasticje vastgezet, maar ik wil een nieuwe erop of een andere die wel goed is. Mag ik dat zomaar vragen. De fiets koste toch nog 275 euroos.
Vriendelijke groet