Ik kamp nu 1,5 maand met een probleem aan mijn Renault Laguna 1.9 dti uit juli '99. De turboslang (drukzijde) wordt kapotgedrukt. Inmiddels is de slang nu 3 keer vervangen, maar iedere keer wordt deze weer kapotgedrukt, na een km of 100. De auto is uitgelezen en ze kunnen geen foutmeldingen vinden. De spruitstuk is schoongemaakt heeft ook geen verbetering gemaakt. De slang is alle 3 de keren kapot gegaan op het moment dat de auto meer vermogen moest leveren, op hellingen. Het lijkt mij dat de druk in de slang gewoon te hoog wordt, maar ik ben geen auto monteur en de garage zegt dat de turbodruk goed is. Maar de garage heeft me nugewoon gezegd dat ze het niet meer weten.... Nu rij ik dus rond in een auto zonder turbo, weinig vermogenen met een slechte verbranding, met roetvorming tot gevolg. Over 3 weken moet mijn auto gekeurd worden,wat natuurlijk nooit lukt met zoveel roet!
Is er hier misschien iemand die een idee heeft wat er aan de hand kan zijn???????????? Ik heb mij auto heel hard nodig, kan gewoonweg niet op mijn werk komen zonder auto.