Ik heb onlangs ook treintje gereden. Normaal doe ik dat nooit, maar bij de uitgang kon ik m,n betaalde kaartje niet vinden en uit reactie snel achter een auto aangereden. Bewijs van betaling heb ik ook op bankrekening. Echter toch zo een brief van Q-park gehad om 334 euro te betalen. Is dit nog aan te vechten en kan dat zomaar.