BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Tono Classics

Bijdrage door gebruiker
01-03-2014
4 reacties
In de maand januari 2014 werd ik telefonisch benaderd door een mevrouw van de Fa. Tono Classics.Ik ben op het aanbod ingegaan. Toen ik na ca. 3 weken nog steeds niets had ontvangen, heb ik het mij bekende telefoon nr. gebeld en hen laten weten dat ik van het aanbod afzag en niet meer door hen benaderd wenste te worden.
Vandaag ontdekte ik dat er op 25-02-2014 2,90 euro van mijn rekening was afgeschreven (verzendkosten), voorlopig heb ik nog niets ontvangen.
Nu mijn vraag: Wat is de beste manier om van ze af te komen.Een aangetekende brief misschien?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.