Is dit incidenteel of structureel? Na een software update d.m.v. TomTom Home voor Map share data enz., start een TomTom van enige jaren oud ineens niet meer volledig op en is onbruikbaar geworden. Weggooien of laten repareren? Het laatste moet bijna net zoveel kosten als een huidig nieuw navigatie apparaat, dus weg gooien dan maar?
Hoewel veroorzaakt door TomTom 's eigen update servers, wordt na de inmiddels verlopen garantie periode geen enkele coulance meer geboden. Dit euvel is vaak te vinden op de diverse navigatie fora, dus bepaald niet zeldzaam.
Is die (met name: Map share ) data wel veilig en niet als gevolg van manipulatie door eventuele kwaadwillende(n) de oorzaak van de software crash? Of vindt TomTom wellicht dat het tijd wordt voor een nieuwe aankoop? Ik weet het niet, maar ervaar het als zeer toevallig en onverteerbaar, dat dit inhoudt dat je je duur betaalde apparaat eigenlijk alleen nog maar weg kan gooien.
Wie is hier ook de dupe van geworden? Wie heeft hier ook mee te maken (gehad)?