BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Tomtom maakt er een puinhoop van neemt zijn gebruikers niet serieus

Bijdrage door gebruiker
11-08-2021
12 reacties
Zou het geen goed idee zijn dat het programma tomtom eens onderhanden genomen wordt door Kassa, er zijn zoveel klachten over dit bedrijf kijk maar eens bij klacht.nl het internet staat vol met klachten over dit bedrijf. De gebruikers voelen zicht in de steek gelaten of opgelicht door betalingen te doen maar niets geleverd krijgen of wel geleverd krijgen maar dat het niet werkt.
Updates of kaart updates. Er wordt ook niet gereageert op vragen of er wordt via de chat beloofd dat het door gestuurd wordt naar de betreffende afdeling maar je hoort er nooit meer iets van. Tomtom moet zich schamen hoe zij met hun gebruikers om gaan, mijn advies nooit meer tomtom. Kassa kom op steun de gebruikers.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.