BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

tickets4you

Bijdrage door gebruiker
06-03-2013
13 reacties
beste kassa mensen,

ik heb in sept 2011 2 kaartjes online besteld bij tickets 4 you,maar er totaal niet meer aan of over gedacht,maanden nadat het betrffende concert al gewwest was ontving ik een aanmaning of ik binnen 8 dagen de nota wilde voldoen,ik belde hier over maar kreeg een zeer onbeschofte medewerkster aan de telefoon? die tot geen rede vatbaar was? ik vroeg waarom ik geen mail ,telefoontje of post heb mogen ontvangen,en op de vraag van mij waarin ik vroeg u heeft nooit iets geleverd,dus ook niet van plan was te betalen,hooguit 30% ,waarop ze antwoorde dat moet je zelf maar weten als het geld niet binnen is sturen wij het door naar het incasso? nu is er al lange tijd overheen gegaan maar gisterochtend lag er een aanmaning van jorritsma & kos op mn deurmat waar zij 242 euro en86 cent ijsen binnen 8 dagen waarvan 40 euro incasso kosten? wat raden jullie aan te doen? ik wil het liefst dat de rechter een beslissing neemt,want ik zie dat er heel veel gedupeerde zijn zoals ik,en als er niet of nooit iets aangenomen en geleverd is,is mijn mening er ook geen kosten in rekening gebracht kunnen worden toch,en op zijn mist hadden zij mij op de hoogte kunnen|moeten houden is mijn mening,heel graag zou ik van jullie raad willen vragen over wat ik nu het beste kan doen of mij een antwoord brief kunnen toe sturen dat ik naar het incasso buro kan sturen?
graag zou ik dan ook zien dat jullie aandacht aan dit bedrijf willen besteden omdat ik zeker niet de eenigste ben die gedupeerd is? zoals jullie zullen zien tijdens een kijkje op het internet
groetjes erik hillebrand
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.