[Edit internetredactie: geen persoonsnamen gebruiken]
Bij P&R garage Bos en Lommer (beheerd door Q-Park) blijkt het heel lastig te zijn om het teveel betaalde bedrag terug te krijgen. Op 27 november parkeerde ik daar mijn auto maar de automaat herkende mijn OV-chipkaart niet, waardoor ik was gedwongen om niet 1 euro te betalen voor 24 uur maar het volledige bedrag. Een betalingsbewijs plus uitdraai van mijn OV-chipkaart heb ik Q-Park per mail doorgestuurd, maar na twee weken ontving ik niets behalve nietszeggende voorgeprogrammeerde informatie die verstuurd wordt door een computer. Na verschillende telefoontjes - die overigens fors betaald moeten worden - kreeg ik een melding van een zekere XXX die me doodleuk vertelde dat ik niet in het centrum was opgestapt en dus geen recht had op teruggaaf. Je reinste onzin want ik was ingestapt op het Leidseplein met tramlijn 7 en direct doorgereden naar Bos en Lommer. Opnieuw gebeld, maar nog steeds geen reactie behalve die van een computer. Ik wacht nu al een maand. Wie herkent dit probleem? Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben.