Sinds een week hebben we een vreemd iets aan onze Baleno GSX.Als we bij een stoplicht staan wil hij nog wel eens naar de 3000 toeren schieten uit het niets, als we dan gas geven stopt het weer.Vandaag hebben we een rit gemaakt van 2 x anderhalf uur en eigenlijk geen problemen gehad, we zijn net 10 min. van de rijksweg af en hij flikt het weer!!!!.Wie kent dit verschijnsel en hoe is het te verhelpen?