Ik heb in januari 2004 een Suzuki Alto gekocht uit 11-1993. Ik kreeg van de garage 2 mnd garantie. Binnen die twee maanden ging de cilinderkop kapot door een hete motor. Nu na een half jaar sukkel ik nog steeds met deze problemen. Ik heb zelf al meerdere onderdelen moeten vervangen. Ik ben het beu.
Kan ik terug gaan naar de garage en vragen of de koopovereenkomst ontbonden kan worden?