Hallo,
Ik heb een vraag.
In augustus 2014 heb ik een nieuwe cortina fiets gekocht bij fietshokje.nl.
Bij levering bleek de fiets beschadigd.
Ik heb meteen per email contact gezocht en een foto meegestuurd.
Het probleem zou meteen opgelost worden. Maar helaas... Nooit meer iets van fietshokje.nl gehoord...
In september, oktober, november, december en januari heb ik e-mails gestuurd en daarop geen enkele reactie ontvangen.
In februari 2015 weer een mail gestuurd en nu kreeg ik eindelijk reactie. Eentje waar de honden geen brood van lusten. Het kwam erop neer dat de fiets ontzettend goedkoop is dat ze niets aan service kunnen doen. Bovendien begrijpen ze niet waar ik me zo druk over maak. En daar kan ik het mee doen.
Dit is toch onmogelijk? Dat zulke bedrijven anno 2015 nog bestaansrecht hebben! Hebben meerdere mensen hier ervaring mee? Hoe kan ik ervoor zorgen dat ze toch de service verlenen waar ik recht op heb?
Het liefste zou ik de fiets terugsturen en nooit meer iets met dit bedrijf te maken willen hebben.
Iedereen die een fiets wil kopen, doe dit niet bij fietshokje.nl!!!