BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Slechte service Citroen dealer Motorhuis Den Haag

Bijdrage door gebruiker
06-06-2012
6 reacties
Goedendag allemaal,

Ik heb sinds een korte periode een Citroën gekocht uit 2006 en hier wilde ik graag mijn iPhone op aansluiten.

Na lang gezocht te hebben op internet heb ik een iPhone kabeltje gekocht en achterin de radio geprikt. Nu zou alleen de officiele dealer deze ingang nog moeten activeren. Diverse mensen op internet hebben dit bij de dealer geregeld voor zeer lage of zelfs geen kosten.

Met dit verhaal ben ik naar de officiële Citroën dealer Motorhuis in Den Haag gegaan. Zij konden me vooraf géén prijs of tijd vertellen dus ben ik maar gaan wachten daar.

Na een uur werd ik weer geroepen met de mededeling dat het ze niet gelukt is. Ze waren 25 minuten bezig geweest en of ik dit even wilde betalen (€42,-). Ik ging in verweer want ik vind het onzin dat je moet betalen voor iets wat niet gelukt is + stel je voor dat ze waren 2 uur bezig waren geweest.. moest ik dan €160,- betalen?? Ik gaf aan dat het maar de vraag is of zij het niet weten (onkunde), of het aan mijn auto ligt wilde ik de helft betalen. Maar dat accepteerde men niet. Ze gaven aan dat ze meer moeten onderzoeken en dan die tijd/kosten met de €42,- in mindering wilde brengen.. Daar ging ik dus niet mee akkoord omdat ze er dan misschien nog 3 uur mee bezig zijn??

Lang verhaal kort.. ik MOEST betalen voor niks, en anders gingen ze de politie bellen.. ik heb maar betaald en ben weg gegaan.

Toen de BOVAG gebeld met dit verhaal en zei gaven aan dat het niet duidelijk was of het onkunde van de dealer of aan mijn auto ligt. Zij gaven aan als een andere dealer het wel snel kan oplossen ik een verhaal had..

Nou dat is dus gebeurd... ik ben naar de Civer (citroen specialist) geweest in Den Haag vandaag en deze beste man zag in een paar minuten dat het niet ging lukken ivm het feit dat het een afwijkend radio model is. Hij had wel een andere oplossing die wat duurder was en zodoende ben ik hiermee akkoord gegaan.

Wat vinden jullie? Ik ga nu in bemiddeling met de BOVAG..
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.