BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

slechte service BCC

Bijdrage door gebruiker
21-10-2014
14 reacties
Beste lezers,
Op vrijdag 3 oktober 2014 heb ik een siemens keramische kookplaat besteld bij bcc omdat mijn huidige pelgrim kookplaat het begeven had.
De plaat zou op zaterdag 4 oktober bezorgd worden door post.nl.
Ik heb die dag staan wachten tot ze zouden komen, maar ze kwamen niet.
Toen ben ik gaan kijken op track en trace en zag dat het weer terug was richting centrale magazijn van bcc,
Tot de dag van vandaag (21 oktober 2014) niets vernomen, ondanks ik de klantenservice meerdere malen gebeld en gemaild heb om te vragen hoe het nu zit.
Bijna 3 weken niet kunnen koken, Elke dag eten halen kost ook een vermogen.
Ook de 399 euro die ik betaald heb voor de plaat is een 10 jaren plan. Had ik het geld terug gekregen, dan had ik al een andere plaat ergens anders kunnen kopen.

Bcc high service low pricing Stinkt.......
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.