BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Slechte ervaringen Parclick

Bijdrage door gebruiker
15-09-2021
165 keer bekeken
2 reacties
Ik parkeer vaak met Parclick in een garage met automatische slagboomopening. Een keer weigerde de slagboom en werd deze na aanbellen handmatig open gedaan. Opeens kreeg ik een extra rekening inclusief nieuw reserveringsnummer van Parclick voor drie aanvullende dagen. Parclick stelt dat ik deze reservering zelf gemaakt heb en wil niet vergoeden. Heeft iemand dezelfde ervaring en is dit wel goed opgepikt door Parclick? Het kan toch niet zo zijn dat elke keer dat het systeem weigert Parclick zelf een reservering creëert en er extra betaald moet worden?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.