BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

scooter via gsm-warenhuis

Bijdrage door gebruiker
01-09-2010
19 reacties
ik heb via gsm-warenhuis een abonnement met mobiele telefoon afgesloten. ik kreeg hierbij, tegen maandelijkse betaling van ong. 35 euro een scooter "gratis" erbij.
het begon al niet goed toen de scooter 6 weken te laat afgeleverd werd. ik was telefonisch benaderd of de scooter blauw mocht zijn ipv zwart, dan kon hij sneller geleverd worden. bij levering bleek het een ander merk ( ong. 450 euro ipv 1200 euro winkelwaarde). toen ik de scooter uit het plastic ging halen en in elkaar ging zetten, bleek dat deze dus niet rijklaar was afgeleverd. ik moest hier wel 77 euro voor betalen. ik heb nu 700 km op mijn scooter gereden en de scooter rammelt aan alle kanten, alsof hij elk moment uit elkaar kan vallen. daarnaast kan ik de scooter niet voor een 500 km beurt wegbrengen want dit merk is onbekend en geen dealer in apeldoorn wil hem nakijken. ik heb de leverancier gezegt dat zij zich niet aan het contract hebben gehouden (ander merk, niet rijklaar enz.) maar er valt niet over te praten.
mijn vraag: moet ik mij aan het afgesproken contract, met bijbehorende maandtermijnen de komende 2 jaar houden, terwijl zij zich nog geen moment aan het contract hebben gehouden? ik wil het liefst van dit wrak af, want het is een gevaar op de weg, maar niet als ik dan nog 2 jaar moet betalen.
groeten, Yvette
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.