BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

scooter perikelen

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
13-02-2006
  •  
2 antwoorden
  •  

Hallo,

Eind december kocht ik een scooter (TGB 203R). Niet echt een bekend merk. Nu is deze scooter voor de vierde keer kapot, binnen pakweg anderhalve maand. De problemen varieren van in z'n geheel niet starten of onder het rijden spontaan uitvallen.

De reperateur heeft inmiddels de 'bougie'vervangen,de tweede keer het 'contactslot en wat erbij hoorde' en pas heeft hij het ontstekingsmechanisme vervangen. Maar het mag niet baten. 60 km verder valt het apperaat van 1500 euro weer uit.

Hij wordt opgestuurd naar de fabriek. Wat zijn mijn rechten als consument, of ben ik overgeleverd aan de grillen van de fabrikant/verkooppunt? Iemand verder ideeen wat er werkelijk aan de hand kan zijn?

Ik heb het liefst een nieuwe wantipv een stukje onafhankelijkheid heb ikeen hoop ellende gekocht.

Alle reacties welkom!

groet

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.