BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Scooter "pech". Wat kan ik nu doen?

Bijdrage door gebruiker
14-10-2014
1 reactie
Beste kassa-forummers,

Het verhaal:
Ik heb een maand of twee/drie een nieuwe snorscooter aangeschaft. Geen problemen ervaren tot twee weken geleden. De scooter viel uit en wilde niet meer starten.

De scooter is opgehaald en er zou naar gekeken worden. Na een telefoontje van de verkoper was duidelijk dat er iets mis was met een onderdeel, dit zou binnen de garantie vallen en ik zou alleen de vervoerskosten betalen(helemaal super!) Nu heb ik net te horen gekregen dat er diesel is aangetroffen in mijn blok en dat ik toch voor de reparatie moet betalen. Zelf ben ik 100% zeker dat ik geen diesel heb getankt (en heb de scooter verder niet uitgeleend etc.) Omdat ik dit een raar verhaal vond wilde ik mijn scooter direct op laten halen. Dit was een mogelijkheid, maar dit ophalen (zonder schoonmaken van het blok) ging mij al 150 euro kosten. omdat de scooter al uit elkaar is lag en weer in elkaar gezet moest worden. Volgens de verkoper was het nu beter om hem gelijk schoon te laten maken voor iets meer geld.

Mijn vraag is :
Hoe kan ik nu het beste handelen? Ik vertrouw de verkoper eigenlijk niet, maar heb wel het gevoel dat ik hem het best te vriend kan houden. Aangezien mijn scooter nu bij hem staat opgeslagen.

Alvast bedankt,

Axvdb
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.