BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Route mobiel

Bijdrage door gebruiker
12-09-2005
2 reacties

Ook mij leek RM een goed alternatief voor het dure ANWB en ben dus lid geweest van RM. Helaas kreeg ik pech en moest hun hulp inschakelen wat tevens de laatste keer was dat ik van RM gebruik wenstete maken. Tijdens mijn werk (pakketbezorging) breekt de V-snaar, nu vertrouwde ik die al niet helemaal meer en ik had dus een nieuwein m'n bus liggen. Ik bel RM, vertel het probleem en er zou binnen 30 min. een monteur bij me zijn. Er rijdt inderdaad binnen 30 min. eengele wagen de straat in, laat dit nou een wagen zijn van de (ingehuurde) wegsleepdienst! Dit vond ik al lichtelijk overdreven aangezien het probleem zo te verhelpen was. Nu bleek dat de beste man van de wegsleepdienst niet eens een monteur was en ook geen gereedschap had! De beste man deed zich echter wel voor als monteur en beweerde dat mijn koolborstels versleten waren en dat hij daarom mijn busnaar de garage moest slepen want dat probleem kon hij niet ter plekke maken. Nadat ik hem liet zien dat het niks met mijn koolborstels te maken had maar dat mijn V-snaar kapot was, moest hij bekennen dathij ook geen monteur was en alleen maar in opdracht van RM auto's naar de garage kon brengen. Aangezien ik aan het werk was was het dus geen optie om de busnaar de garage te brengenhij moest gewoon gelijk ter plekke gemaakt worden, maar daar kon RM mij niet mee helpen... Gelukkig was ik niet alleen en is diegene die bij me waserg handig met auto's en kon hij het zelf wel maken als we gereedschap hadden gehad. Gelukkig brachtde meneer, bij wie de bus voor de deur was gestrand, de helpende hand door zijn gereedschap ons te lenenen een kopje koffie aan te bieden, wat alleraardigst was. De meneer van de wegsleepdienst is onverrichte zaken weer weg gegaan en we hebben uiteindelijk zelf de snaar vervangen. Wat een klusje van een kwartiertje was heeft dankzij RM1.5 uur in beslag genomen! Diezelfde dag nog heb ikschriftelijk mijn beklach over dit voorvalgedaan bij RM,per direct mijn lidmaatschapopgezegd en mijn geld terug geeist.Na ongeveer een week kreeg ik een schrijven terug van RM waarin doodleuk beweerd werddat de meneer van de wegsleepdienst die ons had 'geholpen' wel degelijk een 1ste klas monteur was. Oftewel, ik werd gewoon voor leugenaar uitgemaakt!!!Tevens stond er in dat schrijven dat mijn lidmaatschap opgezegd was en dat ik mijn gelg terug zou krijgen op 5 euro administratie kosten na. Het geld moet nu nog steedsovergemaakt worden...

Klasse Route Mobiel!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.