Goedendag
Wij hebben in december E tickets geboekt om naar Maasricht te gaan .
Deze moeten op naam staan .
Wel eente kreeg een beenblessure en kon dus niet mee.
Nu wil de NS dus geen geld terug geven omdat ze niet kunnen controleren of de Ticket wel of niet gebruikt is.
Wat te doen ?