Ongeveer twee maanden geleden heb ik een auto aangeschaft met een garantie van 3 maanden.
Er is mij toen gevraagd een lijstje te maken met punten die gerepareerd moesten worden aan de auto. Dit heb ik gedaan.
Ook is toen een afspraak gemaakt voor de reparaties door te voeren. Deze is inmiddels drie keer opgeschoven.
Ik begin het idee te krijgen dat de garage de afspraak zo ver probeert op te schuiven totdat de garantie termijn is verstreken.
Hoe moet ik hier mee omgaan?