BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

prijsafspraak

Bijdrage door gebruiker
21-07-2005
5 reacties

Graag zou ik een klacht indienen en een reactie ontvangen over het af te handelen probleem.

Ik heb een afspraak bij de Ford garage van der Werff in Bolsward, de auto heeft een grote beurt nodig, ik krijg een telefoontje dat er nogal wat mankeert aan de auto, naast de grote beurt, dit gaat 650,00 extra kosten, ik maak met de balie medewerker, Rob genaamd een afspraak dat het wordt gemaakt en dat het op een bedrag van €950,00 uitkomt, ik ben er geweest en hij heeft het uitgerekend op de rekenmachine, ook geven we aan dat we de auto, nu hij weer helemaal klaar is, ook graag een apk willen laten doen, dat is geen enkel probleem en zit zelfs bij de prijs in, dat is service zeg! er is zoveel aan de auto te doen dat ze me de volgende ochtend bellen met de mededeling dat de auto klaar is, er wordt me verteld dat de rekening €1119,65 bedraagt, ik ben stil, van verbazing en wijs de meneer op onze afspraak, hij zegt dat ze nog een paar mankementen waren tegen gekomen en die hadden ze ook maar even gemaakt. Ik attendeer de medewerker erop dat we een andere prijs hadden afgesproken, hij beweert dat hij niet onder de bijkomende werkzaamheden kon en heeft dit zonder te overleggen gemaakt, ik ben het hier uiteraard niet mee eens en zeg dat ik het niet kan betalen hij zegt dat ik dat de auto niet meekrijg, niet eerder dan dat ik het bedrag heb betaald, ik sta met m,n handen in het haar, ik heb niet die extra centen, hoe lossen we dit op?

ik vind het niet eerlijk, hij heeft zich niet aan onze afspraak gehouden en ik zit zonder auto, de s ,middags ga ik met m,n vriend naar de garage, er volgt een discussie. de medewerker draait een papier uit waarop de extra werkzaamheden op staan, ik geef nogmaals aan dat we dat niet hadden afgesproken, en dat hij me had moeten bellen, we mogen de €950,00 betalen ,maar hij houdt het kenteken bewijs en het bewijs van de keuring, ik krijg dat pas terug als ik het hele bedrag heb betaald. nadat we de auto op hebben gehaald zijn we een wieldop kwijt, terug naar de garage, en daar wordt gezegd dat dat al stuk was en dat zij niet verantwoordelijk zijn, ik heb gezien dat de monteur met geweld de wieldop er af heeft gehaald, daardoor zal hij stuk geraakt zijn, we hebben nooit eerder problemen gehad met die wieldop, ook heeft de auto een krakend geluid, de garage zegt dat dat misschien wel toeval is, ook dit geval is ons niet bekend!

al met al een heel verhaal, het zit me niet lekker en zou deze garage een steenkoude douche willen geven.

u begrijpt dat ik mee aardig genaaid voel.

Ik zou graag een reactie ontvangen , omdat ik niet meer weet hoe ik dit moet oplossen.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.