BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

PostNL Service

Bijdrage door gebruiker
18-03-2014
12 reacties
WAT kan ik doen aan onderstaand issue ?

PostNL presteert het om twee aangetekende enveloppen kwijt (?) te raken in Februari en Maart van dit jaar.
Mijn klachten hierover worden afgedaan met 'de afzender moet een klacht indienen'.
Deze raad werd uiteraard opgevolgd; ik heb echter niet de indruk dat PostNL zich druk maakt om alle slechte recenties over hun service.
Het gaat om T&T 3SRRDT2604628 (8mrt2014k, hier heb ik een handtekening van ontvangst van gezien dat in de verste verte niet lijkt op mijn handtekening . . van de BEZORGER zelf wellicht ?) . . EN . . om T&T 3SRPKS143113001 (5feb2014, hier heb ik 50euro vergoeding voor ontvangen, terwijl deze enveloppe binnen PostNL organisatie verdwenen is).

Vriendelijke groet, L.Smit
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.