BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

parkeren

Bijdrage door gebruiker
26-08-2011
15 reacties
Ik kom al jaren in Tiel op zaterdag eens in de 2 a 3 maanden al die tijd was het vrij parkeren bij de waalhaven aldaar en nu 3 maand geleden is het betaald parkeren geworden zij duiden dit door middel van bordjes van 30 bij 30 aan er staat niets aan de ingang van het terrein dat het betaald parkeren is geworden als je dan opbelt dan krijg je te horen dat dat inderdaad niet goed aangegeven staat en dat het de moeite loont om een bezwaarschrift te schrijven ik heb dat gedaan en ja hoor de ambtenaar die verheugd is dat hij zijn eigen middenstand de nek omdraait vertelt ik ben groot en machtig en u had beter moeten opletten het paaltje waar je je kaart uit moet halen is wel 140 hoog midden op het parkeerterrein. geweldig 56 euro voor 3 uurtjes is toch wel aan de hoge kant terwijl als ik mijn kaartje verlies in een parkeergarage dan ben ik het dagtarief kwijt 22 euro. helaas flipje en ondernemers bedank u manager financiën van de gemeente echt klant vriendelijk en als die dan toch wat wil doen ga dan lekker papier prikken bij de waalhaven ligt genoeg
Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)