Ik heb een pakket met schoenen die te klein zijn retour gestuurd afgelopen dinsdag. Vandaag heb ik van het bedrijf bericht gehad dat de inhoud van het pakket veranderd is en de schoenen niet meer in de doos zitten. Op mijn verzendbewijs staat een gewicht van 1138 gram terwijl het nieuwe gewicht 2615 gram is. Ik heb zojuist contact opgenomen met de klantenservice van Post NL. Deze vertelde mij dat er niks aan gedaan kan worden omdat het pakket niet verzekerd is verzonden. Nu blijkt dat bij hun ook een gewicht van 2615 gram in het systeem staat, dat bewijst dus dat het gewicht gedurende de verzending veranderd is. Hier wil Post NL niks van weten en hun geven aan dat er alleen melding van kan worden gemaakt en ze zullen hun personeel erop aan spreken maar daar wordt vervolgens niks naar gedaan. Ik ben dus nu €139,95 kwijt van de schoenen en ook de schoenen zelf, dit bedrijf kan dit uiteraard niet vergoeden omdat ook bij hun de schoenen niet terug zijn. Wat kan ik hier aan doen en tot hoe ver sta ik in mijn recht?